همیشه یکی از مواردی مایلیم به سرعت به آن برسیم نمایی کلی از آن ایدههایی است که در ذهن خودمان داریم. مثلا در مورد یک بازی که روی آن کار میکنیم همواره ایدههای زیادی به ذهنمان میرسد و مایلیم که قبل از تحمل زحمتهای پیادهسازی آن درون موتور، یک نمای مختصر از تاثیر آن بر روند بازی و همچنین میزان جذابیت اولیه آن به دست آوریم. مثلا خودم در طراحی یک بازی و مکانیکهایی که برای آن طراحی میکردم، همیشه به دنبال این بودم که به روش سادهای و قبل از درگیر شدن با موتور بازیسازی، حداقل نمای مختصری از مکانیک مورد نظر را در بازی مشاهده کنم. بالاخره هر چه باشد برای پیادهسازی یک مکانیک باید با مواردی همچون انیمیشن، برنامهنویسی و چند مورد دیگر درگیر شوید که در جای خودش وقت گیر است. به این خاطر کمکم به این فکر افتادم از مقولهی انیمیشنسازی در این زمینه استفاده کنم. با من همراه شوید
ادامه مطلب
درباره این سایت